fortfarande ingen dator

Är inne hos svärisarna o bloggar en snabbis, plus uppdaterar mig på alla bloggar jag läser.

Fönserbyte i full gång, tre fönster bytta, men måste få till ny fönsterfodring o lister, så ser fortfarande lite skevt ut, dessutom ingen brädfodring på utsidan. Har gått lite si o så med arbetet, eftersom karlarna (nej jag har inte hjälpt till alls i stort sett) har varit tvugna att flytta på bärande balkar o sätta in en ny på ett ställe där det var helt ruttet. Men nu sitter det alltså fönster där.

Idag har jag städat på byggarbetsplatsen. Blir galen på allt spån och har varit skitjobbigt att bara kunna vara i sovrummet i hela huset eftersom det har varit damm och spån och möbler överallt annars. Men det blir bra när det blir klart!
2009-08-10 @ 20:15:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kristina

Vaddå lite byggdamm och spån...jag vet INTE vad du pratar om...

2009-08-10 @ 20:39:18
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback