Besök besök!

Har haft besök ikväll, druckit kaffe och surrat! Jim passade på att visa bilder från vår bröllopsresa till Egypten. Trevligt värre var det, fast jag åker nog inte tillbaka till Egypten igen känns det som, en gång räcker nog för mig! Men får mig ändå att längta efter värmen, framförallt när det pissar ute som det har gjort de senaste dagarna. Iofs är det mysigt att sitta inne med tända ljus, och bara vara, men jobbigt att inte direkt kunna gå ut en enda gång på dan! Eventuellt ska mamma/mormor, jag och Ossian dra iväg på en utlandssemester nån gång nästa vår, för att fira att hon går i pension och bara för att mysa, innan min mammaledighet är slut. Nu är det sängen som gäller och imöra Gangstarparty med övernattning!

Bjuder på några Egyptenbilder som avslutning!

Snorklar

Puss på Sfinxen

På väg på fyrhjulingssafari

Puss på kamel

Hotellet!

Och nej, inga bikinibilder (sorry Åsa)!
2009-08-22 @ 21:50:46 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: B2

"Puss på kamel" - bilden är fortfarande en av de bästa bilderan jag sett, ha ha ha =) Underbar B1! <3

2009-08-23 @ 15:55:31
Postat av: Åsa

Du är ingen RIKTIG bloggare!!!!!

2009-08-23 @ 23:12:29
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback