Babysimmet!

Ska tydligen börja 3dje september. Fick erbjudande om tiden 8.45 eller 13.45, tog den senare men börjar nu fundera på att byta, kanske blir smidigare. Dessutom funderar jag på när föräldragruppen är, vilken dag. Har ju fortfarande inte fått nån inbjudan och är lite smått irriterad. Lämnade meddelande till BVC att jag gärna ville delta i en föräldragrupp, även fast jag itne hade möjligheten när jag jobbade, eftersom jag inte jobbade hemma. Men dom hade ÄNDÅ missat mig. och då sa jag ändå till extra vid hembesöket. Så nu har jag tjatat igen och det skulle tydligen fixas så jag skulle få vara med efter semestern. Man lär väl känna sig rätt utanför eftersom dom andra säkert känner varandra rätt bra vid det här laget, men vill ju få cahnsen att prova andra grejer typ babymassage som jag har hört att man brukar få prova. Jaja! Hur som helst så hoppas jag att det inte krockar...man kanske skulle byta tid för simmet för säkerhets skull.
2009-08-19 @ 21:22:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad mysigt med babysim :)

2009-08-19 @ 21:34:36
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback