Aj löööv min egentid!

Utöver att ta in hönorna och ge alla djuren mat så har jag läst bloggar o bloggat, tagit en lång(nåja) dusch, epilerat benen(vilket för övrigt måste vara en sadistik man som kommit på och vi kvinnor är så blåsta att vi går på det), målat naglarna och glott på SYTYCD medan jag mumsade druvor och drck massa vatten(ammning gör en törstig om ni inte visste det och jag är en stor vattendrickare i vanliga fall också)... Aj löööv my egentid helt enkelt. Såklart älskar jag min son över allt annat här i världen, mer och mer för varje dag, men jag tror också att det är den tid som jag får för mig själv som hjälper mig att älska honom. För man måste få ladda batterierna lite, och man måste få vara lite ensam och inte fundera hela tiden över när han ska vakna och om det är matdags snart...

Plutten har sovit sedan 19, men verkar ha lite magknip så vi får se hur natten blir... Somnade helt ovaggad efter att ha blåvägrat att sova nåt på eftermiddagen, så hade varit vaken sedan 14. Usch, han böjar bli stor när han orkar vara vaken så länge utan att vara totalt grinig! Så nu ska jag låta vovvarna kissa av sig och sedan blir det natta för mig med.

Imorgon blir det nya, spännande äventyr!
2009-08-12 @ 23:06:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback