Schwett!

Har hurtat idag. Prommis med vovvarna först. Känns lite impande att ta dom stora lufsarna på tur, men det går superbra faktiskt. Dom blir först jätteglada och vill springa och dra, men skärper till sig rätt fort och lugnar ner sig. Och Nike har blivit helt underbar att gå med, lugn och fin som aldrig förr. Kan hänga kopplet över min nacke och gå utan att hålla i henne, snälla fina damen. En liten kaxig valp efter våran väg men mina hundar tittar bara litegranna och sedan lufsar vi vidare. Självklart har jag barnvagnen också, kan tänka mig att det ser lite imponerande ut och har fått några kommentarer om mina stora lufsar till vovvar.

Satt sen och tittade på finalen av Biggest Loser och drömde om att ha en crosstrainer så att jag kunde hurta lite medans, men så tog jag mig i kragen och när programmet var slut så drog jag på mig hjälmen och tog en cykeltur. Letade till och med fram den gamla hederliga mp3n. Tog med mig Nike också, men hon var inte så lite lat damen och jag fick dra henne halva vägen. Min löphund har gått och blivit en liten latmask. Är lite lur på om det kan vara en klo som spökar, är nämligen lite rädd för att pulpan har vuxit utanför på en av sporrarna, och risken finns att det blir en tur till veterinären för att ta bort klon för att den ska få växa ut på nytt.

Fina damen!
2010-06-14 @ 21:36:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback