Å jag fick mig ett nyp!

Tog mig en ridtur ikväll och var så kaxig att jag till och med gav mig ut helt själv. Gick bra, tills hästen bestämde sig för att hon tänkte gå hem. Nå längre oooorkade hon ju bara inte gå. Och jag är inte så kaxig(längre) så jag bråkade inte allt för mycket och "lät" henne vinna den här gången. Lär ju få kämpa 100 gånger hårdare nästa gång, men man måste ju bygga upp ett ömsesidigt förtroende också. Men är så jäkla stolt över mig själv att jag vågade. Jag som har fegat så länge, men jag vågade ge mig ut. Hejja mig! *klappklapp* Sen när jag skulle kliva av hände en typisk "ridolycka", jag klämde fettet på låret. Aj! Så lär väl vara öm på ett och annat ställe imöra, men det var det klart värt.

Ossian sov ju länge länge i eftermiddags, ända till halv sju så nu har hela familjen duschat/badat och det blir sen läggning för den lilla kisen. Kanske har man tur och får sovmorgon imorrn istället....kanske vaknar han halv 6.
2010-06-11 @ 21:37:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

Härligt, bra jobbat!!!!



Krya på dig Ossian!

2010-06-11 @ 23:07:25
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback