Sommarlov!

Det går bra nu! (obs ironi!) Först börjar displayen på min mobil krångla och numera vill den inte visa någe. Sen ska jag slå på datorn och det händer...inget! Jippi! Hoppas det går att rädda foton iaf, möjligtvis datorn också. Men suck!

Idag har det iaf varit superfint väder och jag har varit iväg med grannen och badat. Ossian plaskade på, men tyckte det var trevligare att sitta på stranden och äta kex.

Och nu tänkte jag ta sommarlov från bloggen. Inte för att jag har skrivit särskilt mycket ändå på sista tiden. Så får vi se om jag kommer tillbaka i höst. Annars får ni väl ringa för att få uppdateringar! ;)
2010-07-02 @ 19:54:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback