Snark!

Trött är jag idag. Ossian sov som en kratta även inatt, ÄNNU värre till och med eftersom han vaknade och vägrade somna om. Gav upp rätt fort och gjorde välling, för jag var trött och ville somna om. Sen var vi tvungna att väcka honom imorse eftersom jag var tvungen att skjutsa Jim för att få ha bilen idag och åka på babysimmet.

Fick sällis av faster Sara på simmet och det gick jättebra att komma igång efter juluppehåll. Ossian blev snabbt varm i kläderna och det märks att han trivs som fisken i vattnet (höhö). Bastade en stund och fikade efteråt och sedan skjutsade jag hem faster och hämtade upp maken. Badpojken sov hela vägen.

Hem och käka middag och dricka kaffe med svärisarna. Leka lite med Ossian, som dansade med pappsen en massa. Och sedan skjuts i säng för honom. Säga vad man vill, men hur dåligt han har sovit än så länge så är han fortfarande superlätt att lägga. *pepparpeppar* Somnar helt själv den lilla fisen!
2010-01-14 @ 20:27:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback