Nu händer det grejer!

Ojoj! Jag förstår att Ossian inte har tid att sova på natten, men jösses vad man blir utmattad! Inatt satte han sig upp hur många gånger som helst, jag gav upp efter ett tag och tog honom till våran säng där han faktiskt sov jättebra resten av natten. Har börjat åla en hel massa och ställer sig upp is pjälsängen och mot andra grejer också lite försiktigt.

Och nu har han precis upptäckt hur man stoppar in bollen i munnen på giraffen som han fick i julklapp. Har har sett hur vi har gjort och varit där och grejsat med bollarna länge, men inte riktigt fått till det, men nu har han knäckt koden. Och gör det flera gånger nu. Kul!
2010-01-15 @ 13:26:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Läste lite slarvigt. Jag läste det som att han lärt sig att stoppa bollen i SIN mun. "Han har sett hur vi har gjort." Haha, fick läsa flera gånger innan jag fick ihop det. Tänkte lixom men varför sitter dom och suger på den bollen? =) Kul att han gör sånna framsteg. Nu är det bara min unge som är lite efter.

2010-01-15 @ 14:01:08
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback