Näpp!

Inte direkt nåt bloggsug idag heller. Funderar starkt på att lägga ner det här med bloggandet men mina 15 läsare kanske blir besvikna då...hehe. Men dom får väl ta det lite som det kommer, med toppar och dalar...ibland har jag ju varit väldigt amitiös måste jag säga, med bilder och allt.

Ossian är lite febrig idag o vakande kl5 imorse för blöjbyte. Behöver jag säga mer?! Somnade om dock o sov till 7 ungefär. Har lagt ut honom i vagnen för att sova en stund nu också, frisk luft gör honom nog gott. Vet iaf inte om det är en reaktion på svinsprutan som han fick igår, eller om det nu kanske kan vara tänder på G. Såg rätt svullet ut der nere igår o BVCsköterskan hävdade bestämt att nu skulle nog tänderna snart komma. Men det har jag ju trott femtielva gånger förut så jag tror nog på sprutan jag.

Jim är hemma idag och svärmor också. Dessutom har svägerskorna kommit ut en sväng på besök så trevligt värre! Och fullt hus alltså!
2010-01-22 @ 14:41:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anneli

Vad ska jag läsa då?



Kram från kusin Anneli

2010-01-22 @ 17:07:54
Postat av: elin

jag skulle absolut sakna bloggen!

2010-01-22 @ 17:23:02
Postat av: Raceai

Såklart du ska fortsätta blogga! :)

2010-01-24 @ 14:25:40
URL: http://raceai.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback