Lite tyst på bloggen

Jojo, men det finns en anledning. Det är nämligen så att karln har semester...en vecka till tillochmed. Vilket innebär att jag passar på att mysa en massa med honom och vi passar på att göra vettiga(?) saker på dagarna, vilket medför lite mindre tid framför datorn. Dessutom är jag allmänt trött just nu så orkar inte riktigt heller.

Idag har vi varit en sväng och hämtat ved hos Jims arbetskamrat, druckit kaffe och surrat en massa. Kan också meddela att Ossian numera ålar, långsamt och inte så långa sträckor, men nu är han på G. Men vill mest öva på att gå med hjälp av mamma eller pappa, lära-gå-vagnen är inte så intressant ännu, för helst vill han hålla i nån.

Imorgon ska vi nog ha barnvakt och gå på bio. Mysa med maken, det behövs!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
2010-01-04 @ 20:21:11 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin & Molly

Å Vilken Fin Bild=O)!

2010-01-05 @ 10:41:42
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

Å... se Avatar.... ryyyys Hur sjukt bra som helst!

2010-01-05 @ 18:33:22
URL: http://annahoj.bloggagratis.se
Postat av: Josefin

jätte fin bild på ett jätte fint par;)



Och God fortsättning på det nya året:)

Hoppas att allt är bra med er? Skulle vara jätte skoj att träffas nått framöver, jätte längesen vi hördes nu men jag tittar in på din blogg titt som tätt och uppdaterar mig lite:)



Blev så full i skratt tidigare då jag fick inbjudan till ett 2 års kalas och såg senare att "en sån där människa som vi inte gillar" ska på samma kalas.. tänkte direkt på dig och tänkte ta upp telefonen och ringa och snacka lite skit men insåg att klockan va på tok för mycket:)

Aldrig blir man fri vissa haha



Kram

2010-01-05 @ 21:11:21
URL: http://familjeneurenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback