Åsså ska jag köpa en bingolott

Har fortfarande bara en bil. I-landsproblem kan tyckas, men inte så mycket när man bor antingen 1,5mil från närmsta stad eller 4 mil från en lite större stad. Vet inte hur många mil det är till Birsta men jag tror inte man kan gå dit iaf.

Så på torsdag ska vi babysimma och ge Ossian andra dosen av svinsprutan, och jag var glad för Jim skulle inte jobba utan vara hemma och följa med och bada. Men nu ska han jobba och jag och Ossian kanske måste kliva upp och skjutsa in honom till staden som ligger fyra mil bort. Han börjar jobba kl 6. Och jag är ännu tröttare nu.

2010-01-19 @ 13:16:22 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Olivia

Svar: Jo, fast då har jag ju inget löspuder heller ^^ Kanske borde skaffa det :p

2010-01-19 @ 16:01:17
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback