Tömde spargrisen!

Blev en tur ner på Drakborgen idag iaf, med mysiga mammagruppen. Vi kom iväg sent(som vanligt) eftersom natten var superjobbig. Ossian grinade och ville inte somna om efter att ha vaknat vid halv 2. Till slut slocknade han på min arm o vi vaknade vid 7 och då var armen bortdomnad. Grinade lika mycket då och har varit smågrinig hela dagen, den lilla fisen. Men verkade ha kul på drakborgen iaf. :)

Efter lek blev det shopping och jag slog till på:



Tog dock i lite i överkant tror jag och köpte 92, vilket visade sig vara lite för långt. Tänkte satsa på att muddarna skulle hjälpa, och det hade dom gjort om dom hade suttit åt lite hårdare. Dessutom var jeansen från lindex alldeles för stora i midjan. Så skickar nog in karln till stan och hoppas att dom finns i 86 imöra. Tröjorna (köpte en till men hittade igen bild, så får väl visa den på Ossian) från NameIt satt perfa, fast det var 92 och tror jag behåller jeansen i den storleken. Don't know!

Till mamma bidde det:


Och dessutom en finfin kofta för ynkliga 50 spänningar!
2010-02-24 @ 19:56:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

Fint, roligt med shopping! Ja du killen komemr ikapp jag köpte 98 på jeansen och tyckte jag tog i men de blev perfa... kanske skulle köpa ett par 110 och lägga på lager ;)Dom är ju så jävla tuffa!

2010-02-24 @ 21:39:33
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback