SPY!

Räkningar är piss. Vill bara kräkas litegranna när jag sitter och betalar och försöker få det att gå ihop. Ska nog bosätta mig ännu längre ut i skogen och bli självförsörjande. Utan el, framförallt utan el. För hur i helskotta var det tänkt att man skulle överleva när elen kostar miljarder miljoner. Snålar försöker man göra, men värme måste man ju ha på vintern. Nu kan det bli varmt tycker jag.

Mår lite illa för personers otrevliga beteende också jag... vet att jag skulle kunna sätta dom rejält i skiten, men ska inte ska inte ska inte. Fortsätter må illa!
2010-02-28 @ 21:47:07 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Poa

Räkningar suger! Skulle gärna ge bort några... vill du ha?

2010-03-02 @ 19:05:23
URL: http://annahoj.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback