Öppna förskolan

Idag tog vi oss en tur till stora staden för att gå på öppna förskolan. Hann med en lunch med S och L också, innan jag o Jossan kutade iväg med våra vagnar. Supertrevligt idag med, och kändes inte alls lika stressigt. Ossian trivs superbra och bra att han får vanan att vara med de andra barnen innan det är dags för förskola!

Blev svullomiddag på Big Boy innan det bar av till svägerskans pojkvän som fyllde år idag, så lite tårta hann vi med innan det blev hemfärd. Trött Ossian slocknade såklart i bilen, nackdelen med att ha långt hem. Men efter lite bus och välling så slocknade han faktiskt ganska lätt... Han envisades med att sätta sig upp och småtröttgnällde lite, och när jag kom upp låg han på mage och hakvsov och gnällde. Fiiisen! Hade säkert somnat så om jag hade låtit honom vara, men jag gav honom napp och kossa och la upp honom på kudden och nu sussar han gott.

Och jag är enormt irriterad över j*a kanal5 som har mage att flytta mig älskade SYTYCD till 22, vilket medför att det håller på till 23.45. Liiite sent! Muppar! Funderar på att skriva ett väldigt argt mail!
2010-02-09 @ 21:35:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback