Och sen blir allt svart...

Fy faen! Strömavbrott igår kväll. Karln o jag satt och glodde på SYTYCD för att se vilka som gick vidare till finalen...och så slocknade ALLT! Och när man bor på landet och hela byn blir svart mitt i natten, ja då blir det svart på riktigt. Ringde till jouren och informerade om att det var lite mörkt och hon sa att de redan var på väg. Nåt skåp eller nåt som det var fel på. I don't know. Sonen fick iaf sova med oss merparten av natten för att det inte skulle bli för kallt åt honom, men verkar som att elen slogs på igen nån gång vid 2. Så slapp frysa ihjäl inatt iaf!

Och jag vet fortfarande inte vilka som gick vidare till finalen! :(
2010-02-18 @ 09:09:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kristina

ok låter skoj jag kan nog skramla ihop en bil ;)

2010-02-18 @ 09:40:46
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback