Och mammahjärtat gick i kras...

...men det gick bra!

Idag när jag skulle in på babysimmet så hände en läskig vintergrej. Jag halkade! Med Ossian i famnen. Och tappade honom rakt ner i backen. Med ansiktet först! Och det var väl egentligen tur i oturen, för bakhuvudet hade varit värre. Han skrek som en stucken gris och jag fick såklart en jättechock. Hann inte ens fundera på om jag hade gjort mig illa när jag ramlade. Fort in på badhuset och lämande över Ossian till Sandra så att jag fick andas ut. Skakade gjorde jag, och grinade nog värre än Ossian. Verkade inte vara värre än näsblod och en bula i pannan, och han blev glad nästan på än gång, men vi åkte in till VC för koll ändå. Allt var bra iaf! Men läskigt värre och nu ska jag fasen inte gå ut utan broddar igen!

För övrigt hade vi 10månaderskoll på BVC idag och unge herrn väger nu snudd på 11kg, 10,9kg, och är 78cm lång! Så lång och smal. ;)
2010-02-18 @ 17:59:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kristina



usch och fy jag det är verkligen min fasa att ramla med barnet på det sättet är det skönt med bilbarnstolen man bär med sig, i den sitter dom skyddade om man skulle ramla...vi funderar ju på att börja med fasta eftersom Luaks börjar bli så tung att bära, kanske ska vänat ett tag till ändå.



Tackar gudarna att det gick bra med gudsonen och med dig!!!!

2010-02-18 @ 20:33:36
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback