Kokar nappar!

Lekte nappleken med Ossian idag. Han tycker det är superduperroligt att stoppa in nappen i valfri mun. Idag var det också jätteroligt när pappa "spottade" ut nappen på honom. Skrattade så han kiknade. Sen hade han nappen i sin egen mun, efter att den hade varit hos mamma, pappa och dessutom faster. Så nu har han helt klart fått karies. Ajjabajja mamma och pappa. Så lite efter så kokar jag nappisarna. Hittade dom här superfina napparna på MAMs hemsida, Tribe.
 
Varför finns det aldrig så fina nappar i affären när jag ska handla? Gillar ju massa färg jag, men har lite problem när det är "gubbar" på nappen för då måste jag vända dom åt "rätt" håll hela tiden... Jag är lite störd, jag vet. Man ska ju helst kasta napparna efter ett tag, men det är man ju också sämst på. Det är ju inget fel på dom direkt heller, så brukar se till att koka dom med jämna mellanrum istället.
2010-02-25 @ 22:30:10 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: KisseGirl

jätte fina, hojta om du hittar sånna!

2010-02-25 @ 22:34:27
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Emma

Visst har Ossian fått en tand nu? Eller har han fått flera? Nemos andra är på väg utan att han/vi fick en chans att hämta oss från det första spektaklet som det innebär att få små bissingar. Han har verkligen jätte jobbigt med tandsprickningen.

2010-02-26 @ 09:51:49
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback