Snart slut på "vilan"

Dags att gå tillbaka till jobb om man nu kan kalla det ledighet att vara hemma med barn. Har fortfarande inte bestämt mig hur jag ska göra med bloggen om den blir kvar eller ej. Men med ny, lite snabbare dator, så är det väl inte helt omöjligt att jag får ny inspiration. Kan känna lite att jag har velat skriva, men bara lite... ;)

Ossian börjar inskolning på dagis nästa vecka, samtidigt som jag skolar in mig på nya jobbet så det blir pappsen som får ta inskolningen. Känns lite tungt att inte vara med. Inte för att jag inte tror att det kommer gå jättebra för Jim att skola in, utan mer för att jag inte får vara med när han börjar på dagis. Spännande värre ska det bli att komma igång och jobba igen iaf, efter ett och ett halvt år hemmavid. Och verkar som en jättebra skola så jag ska nog trivas bra. Tur att det börjar lugnt med upptaktsvecka för lärare och övrig personal så man inte behöver hoppa direkt in i att ha lektioner. :)
2010-08-06 @ 13:05:44 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Stine

vilken härlig design du har :)

jag vill med bo på landet hehe

2010-08-17 @ 19:43:00
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-09-02 @ 01:04:21
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback