WTF?!

Vet inte om det var grötexperimentet som gjorde det eller om det bara var en flax, men jisses vad Ossian har sovit inatt. Han har vaknat en(1) gång!!!! Och ätit, sedan somnat om. Annars brukar det vara ett antal napp-i-stoppar-tillfällen per natt också. Sedan blev han väckt av sin fars väckare så klart. :( Blir liiiite less på Jim ibland att han aldrig vaknar av den själv utan att jag måste peta på honom femtielva gånger för att stänga av den, och vid det laget har Ossian ofta redan börjat vakna eller är helt vaken. Om jag vaknar kan jag ju somna om, men jobbigt att försöka få den lilla skrutten att somna om så nära hans vanliga morgontid.

Men, såklart, eftersom Ossian sov bra så var det här en sån där natt då jag inte kunde somna, och sedan hade supersvårt att somna om efter amningen också. Blä!
2009-09-10 @ 08:31:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej trevlig blogg. Kolla gär in min :)

2009-09-10 @ 19:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback