Uppe med tuppen!

Natten har varit hysat bra ändå, Ossian fick för sig att vakna runt halv tolv, tolv och när jag var där med nappen så väckte jag nog honom mer, för han blev ännu mer grinig. Tror jag ska försöka avvakta lite med "nappandet" på nätterna, för han kanske lyckas somna om själv fast han grinar.

Blev väckt vid 7 imorse av en liten grabb som ligger och jollrar på borta i spjälsängen, så jag lät honom ligga och prata ett tag innan jag gick och hämtade honom. Alltså det leende och den glädje som man blir mött av när man kommer till sängen på morgonen, den smälter hela mitt hjärta. Jag ska spara minnet av det och plocka fram när han är tonåring och skriker Jävla kärring efter mig... :)

Och förresten tror jag att tuppen sover fortfarande... ;)
2009-09-09 @ 08:28:37 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin & Molly

Visst Smälter man när man får de där underbara Leendet på morgon!



Kramar från Oss

2009-09-09 @ 11:52:31
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback