Tradera!

Ska jag fastna i traderaträsket igen? Budade hem en del grejer när jag väntade Ossian och nu växer han ju ur storlekar snabbare än snabbt, så då känns det vettigt att hitta snygga och billiga(?) grejer. Plus spara på miljön lite o köpa begagnat. Blev lite irriterad, för jag budade på en träskallra(typ) som Filip har hemma hos sig, och hade bjudit 14kr, med 3 minuter kvar, sen glömde jag hålla koll, så nån bjöd 15 och fick den. Blä! Har budat på en skitsnygg skötväska, som jag inte lär få och tänker inte lägga dyra pengar på den heller...återstår ju att se. Insåg precis att jag inte sa nåt om att jag hade budat på några kläder till Ossian...hehe...men det har jag faktiskt. Får väl se om jag vinner.
2009-09-12 @ 21:54:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback