Tidig kväll!

Har lagt Ossian att sova, men av förklarliga skäl vill det sig inte riktigt. Han sover visserligen halvt, men har redan vaknat till en gång och varit ledsen. Han är supersnörvlig lillskrutten, och som det brukar bli så blir han täppt när man lägger honom. Annars har det mest runnit hela dagen. Hade ju hoppats på att slippa förkylning när han är så här liten, men många har ju varit sjuka runt om honom så det gick väl inte att undvika. Skönt att det inte verkar vara nån feber iaf och han har ju varit pigg och glad som vanligt idag. Sov läääänge ute i vagnen på eftermiddagen. Det var nog skönt med frisk luft, och dessutom fällde jag upp ryggstödet så att det var snäppet över liggläge så att han fick lite uppåtlutning.

Jag känner mig dock helt slut, även fast natten gick hyfsat bra, men man vet ju inte vad den här natten kommer bjuda på. Så tänkte hoppa in i duschen nu och sedan lägger jag mig nog i sängen för att läsa lite och sedan...sova...
2009-09-07 @ 19:47:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Har du provat näsfrida?



http://www.familjeapoteket.se/web/oron-nasa-hals/Nasfrida-694.aspx

2009-09-07 @ 21:51:53
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback