Snörvel!

Fan! Ossian är snorig och lite täppt i näsan. ingen som helst förvarning har vi fått, eller jaaa han har ju nyst och varit lite "småförkyld" ett tag, men inget sånt här. Och nu vaknar han stup i kvarten och grinar, självklart om det är svårt att andas. Har fått sitta med gråtande son i famnen, fast han var halvsovande, men nu ligger han i sängen igen. Och vi som itne har laddat upp med såna där praktiska sängklossar som jag har funderat på att köpa, men ändå varit för snål för. Ja, ja, jag visste väl att jag skulle få användning för Sven-Eric Liedmans Från Platon till kommunismens fall och David Helds Demokratimodeller. Och The Globalization of World Politics var tydligen bra till mer än Göran Bos. tenta...

Men hade jag bara tänkt ett steg till så hade jag köpt en snorsug och såna där smarta sängklossar idag på Barnens Hus, eller nån annan dag när jag har varit där... suck!

2009-09-06 @ 21:58:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback