Snabeldraken o jag...

...vi är värsta pooolersarna lixom. Nehje, men tänkte ta en prommis med Ossian i det fina vädret så pulade ner honom i vagnen, men innan jag hade släppt ut djuren och hämtat posten så hade han redan somnat, så då fick han fortsätta sova istället för att jag skulle dra iväg med honom. Jaha, lite lat kanske jag var också. Men kompenserade för det genom att köra en tur med snabeldraken och moppen här hemma istället. Det behövdes verkligen. Hårtussar överallt, plus en löpande tik...blähä. Funderar på om man skulle investera i en sån där smart blöja åt henne. Förra sommaren körde vi jeansshorts på henne och den andra tiken, Ziba, som tyvärr har gått bort, funkade asbra. Hehe!

Har fyndat loss en massa på tradera och väntar med spänning på paket i postlådan. Funderar lite på att sälja bort lite grejer själv också, men så tänker jag att det som folk kanske vill köpa, det lär ju vara dom grejer som jag vill ha kvar själv till nästa bebbe. (Och neeej det är ingen till bebis på G)
2009-09-21 @ 13:00:08 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback