Småstaden suger!

Blä! Har varit på stan idag och försökt fördriva tid mellan lunchen och tills det var dags att gå på Coop, och det var inte det lättaste kan jag säga. Tog inte lång tid innan jag hade besökt alla butiker jag hade nåt intresse av, hann nog med några av dem två gånger också. Sedan började det bli matdags för ossian och då konstaterade jag att man är bortskämd med Birsta och Sundsvall där det finns så fina maningsrum. Det är inte direkt som att man vill sätta sig bland alkisarna och amma, dessutom börjar det bli liiiite väl kyligt ute. Och om man skulle gå till nåt fik så blir man ju tvungen att köpa nåt. Funderade på Donken eller bilen, det slutade med att jag satt i bilen, utanför Donken. Hehe!

Nu har jag iaf handlat mat till dopet. Ska nog slå till på att baka några fler baguetter också, innan det är klart. Börjar bli smått stressad så jag hoppas att Ossian är snäll imorgon så att jag kan slänga ihop deg och sånt. Till råga på allt så börjar jag bli förkyld, så lär väl stå och snörvla i kyrkan på lördag!
2009-09-03 @ 20:18:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback