Skratta!

Japp, det tänkte jag försöka ägna mig åt senare ikväll. Roast på Berns börjar senare, alldeles för sent om ni fråga mig. Ossian slocknade fort ikväll. Han vägrade sova eftermiddag förut, så hade varit vaken från 14.30 ungefär. Var ändå rätt nöjd, han sov ändå lite drygt två timamr i vagnen mitt på dan.

Imorgon är det BVCbesök, jag trodde kl11, men som tur var så kollade jag o det var redan 10. Ossian ska vägas och mätas plus få en dos vaccin och träffa läkaren. Om han inte blir dålig efter vaccinationen så blir vi kvar i stan och går på Öppna förskolan också. Tänkte därför att jag snart skulle gå och unna mig en dusch, men det är lite småkallt här inne just nu, och jag orkar inte elda. Därför drar jag mig lite för att duscha...brrrr! Eller ja, duschen lär ju vara skön, värre är det att kliva ur. Är rädd att jag blir kvar där inne hela natten.

2009-09-21 @ 19:54:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback