Säng säng säng...

...sova sova sova... Nån som har hört Galenskaparna?! Den var tydligen Jims favorit när han var liten och var övertrött. Sjöng den hysteriskt i typ 3 timmar. Efter det kunde garanterat hans mor varit med i galenskaparna... Tror att Ossian tänker börja köra med den snart också. Hehe. Fick sova i våran säng inatt igen, men blev lite gnälligt där ändå inatt. Tänkte försöka vänja honom tillbaka i sin säng så smått, iaf med att han ska sova där på dagarna om han inte sover ute i vagnen. Men det är ju så förbannat mysigt att ta en tupplur tillsammans på sängen, inte lika mysigt med honom i spjälsängen och mig i våran säng. Fast kan inte riktigt motivera min extra tupplur nu känns det som, när han ändå har börjat sova så bra på nätterna, de senaste nätterna iaf. Måste ju klara av att somna på kvällen också. Vilket har börjat gå bättre med hjälp av radion (sådan gudson, sådan gudmor?).

Skulle iaf lägga honom i sin säng nu för nap, vilket slutade i kaos. Tror att jag la honom för tidigt, så han låg och grejsade på en hel massa så att jag till slut fick ta upp honom och gå ner med honom en stund, då hann han naturligtvis bli övertrött och hysterisk. Lycka till att få honom att somna i sin egen säng då... suck! Så det var bara att ta en skrikande unge, bädda upp sängen igen (hade till och med varit duktig och bäddat för att "undvika" egen tupplur), och lägga sig där bredvid honom och nynna lite. Han slockande rätt fort då iaf, som tur var.

Nu ska jag gå och ta itu med disken och sedan kanske det blir till att lägga upp några tävlingar...hmmm.
2009-09-18 @ 10:12:56 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback