One of those days!

Hann såklart inte diska innan Ossian vaknade, eftersom jag satte igång o tävlade istället. Suck! Han sov typ 20 minuter, så var glad i kanske fem minuter när han hade vaknat och sedan grinig igen, nästan hysterisk när jag försökte lägga ner honom. Fick käk och var rätt nöjd med att sitta med vid bordet när jag åt lunch och äta en smakis palsternacka. Mums...eller blä?! Han fick sitta i TrippTrappen en stund vid diskbänken medans jag diskade undan, och sedan började projekt ut och släppa ut djuren. Samtidigt skulle han ju ändå sova, så pulade på honom kläder och ner i vagnen, och där började hysterin igen. S-k-a i-n-t-e s-o-v-a... VRÅL! Lugnade ner sig efter ett tag dock, när han märkte att vi var ute, och nu sover han iaf ute under regnskyddet i vagnen, eftersom det regnar ute. Blaha!
2009-09-18 @ 12:40:22 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback