Oh what a night!

Laddade för en till mardrömsnatt och gick faktiskt och la mig när jag nattade Ossian. Han fick sova i våran säng, men somnade jag?! Åh, nej vad skulle vara roligt med det? Låg helt j-a klarvaken, tills Jim kom hem vid halv tio. Suck! Hörde nyheterna på radion "nu är det ekot, klockan är elva" men sedan tror jag att jag somnade. Vaknade...kvart i 6!!!! Ingen vaken Ossian, han hade bara gnytt till litegranna. Han fortsatte sova till 7. Han sov alltså från sju till sju igår, UTAN att äta eller nåt på natten. Jag har inte fått så många timmars sömn på jag vet inte hur länge! Vilken lycka, jag kan se slutet!
2009-09-16 @ 12:14:35 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback