Nu har jag lösningen!

Jag måste kasta ut karln! Eller han får flytta till gästrummet iaf...hehe. Inatt när ossian och jag hade hela sängen för oss själva så sov han åter igen hela natten. Tre gånger har det hänt nu(alla gånger i våran säng) att han har sovit hela natten utan mat. Inatt vaknade han dessutom bara till en gång och pep efter nappen och det var typ när jag gick och la mig bredvid honom, sedan sov han till 7 då han började böka runt, men somnade om och sov till 8. Såååå utvilad mamma imorse.

Annat var det väl med karln som var på grabbkväll med whiskey igår. For in och hämtade honom i stan där han hade övernattat(annars hade han väl aldrig kommit hem). Vi passade på att storhandla och då menar jag STORhandla. Om man handlar för 500kr på Coop så får man 30kr rabatt på blöjor, vi köpte tre paket när vi ändå var i farten, då kan ni tänka er hur mycket vi handlade...hehe. Men nu har vi laddat upp för månaden, fast ändå inte känns det som, hur det nu går ihop?!

Var iaf lite nervis förut att datorn höll på att kajka ihop. No more blogg, oh no!!! Men svärfar löste det snabbt. Tacktack säger jag!
2009-09-27 @ 21:26:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback