Nu blir det natten!

Känner mig trött, fast inte lika trött som när jag nattade Ossian förut. jag förstår dom som somnar när dom nattar sina barn. Mysa på sängen med dämpad belysning...ZZZZ. Och om jag inte minns fel så har amning en lugnande effekt både på mor och barn.

Nu blir det en dusch och sedan nanna kudde. Måste duscha för att inte skrämma slag på eventuella mammor och barn imöra på öppna förskolan. Fast är osäker på om nån annan av "mina" mammor ska dit. Isf kanske vi drar in till stan ändå och fikar med nån. Nån som vill fika?!
2009-09-14 @ 22:15:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Olivia

Oh, har du ridit där? :) Kul!

2009-09-15 @ 09:22:29
URL: http://oliiiv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback