Kräftsim...eller?

Idag var det då äntligen premiär för babysimmet. Tjoho! Jag förberedde mig noggrant igår kväll genom att skriva en lista...många handdukar, badkläder och annat grejs. Jajjemen, åkte i god tid, och kom halvvägs innan jag började fundera. Japp, jag hade glömt badväskan hemma! *suck* Så det var bara att vända, köra superfort efter potthålsvägen nummer ett och hoppas på att bilen skulle hålla. Kom supersent med andan i halsen, men hann ändå "ikapp" de andra. Skönt! Och Ossian var supernöjd hela tiden, det var väldigt spännande allting tyckte han. Han hann ju med att sova rätt länge i bilen på grund av extrasvängen. Värre blir det nästa torsdag, eftersom vi flyttade tiden till 13 och DÅ blir det verkligen mitt i hans sovtid. Han lär inte somna i bilen på vägen dit heller, om jag inte väcker honom tidigare från förmiddagsluren, vill säga. Vi brukar ju vara lata och ligga och snooza länge på förmiddagen. Det är bara sååå mysigt och jag passar på att njuta av dom stunderna.

Så var det ju det där med kräftor då, bidde kräftkalas hos "grannen" ikväll. Ossians hela släkt nästan, på pappas sida; farmor, farfar, fastrarna med en respektive åsså mami och papi såklart. Själv sov han gott! Hihi! Ska bli spännande att se hur den här natten blir när han åt gröt till middag istället för kvällsis. Kan vi ha samma tur igen? Och frågan är väl egentligen om jag klarar av att somna nån gång.
2009-09-10 @ 20:23:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback