Jobbig natt!

Natten blev, precis som jag misstänkte, riktigt jobbig. Ossian har vaknat och ätit och sedan kunde han inte somna om. Efter två timmar gav vi upp och la honom i våran säng. Då hade han redan haft ett totalt utbrott då han bara grät och grät och var i det närmaste otröstlig. Sedan har han vaknat ett antal gånger och varit ledsen i natt, plus att det har blivit tre matningar. Han som bara brukar äta ett mål nu för tiden. Stackars lilla gubben! Men å andra sidan verkar det värsta vara över, för idag snorar han i stort sett ingenting, och efter halva natten så verkade han inte vara särskilt täppt heller. Han fick sova uppallad på en av mina kuddar inatt, för att ha det bra.

Emma: Jag har ju tänkt köpa en sån där Näsfrida men aldrig kommit mig för, och då blir det såklart att man behöver en, när man inte har den! :(
2009-09-08 @ 12:33:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback