jamisjamis

Ossian behöver nya jamisar (pyjamas), han har bara två stycken och den ena som är Lindex storlek 74(!) börjar bli alldeles för liten. Har budat på några stycken nu på Tradera tänkte jag, i storlek 80. Men började bli lite wild and crazy och hitta alldeles för mycket roligt att buda på, så jag var tvungen att logga ut, fort fort!

En av bodiesarna som jag hade vunnit var storlek 74, och jag har inte provat den men den ser ALLDELES för liten ut. Suck! Bara att börja med 80 åt honom, iaf Lindex kläder.

2009-09-16 @ 20:53:58 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt! Hoppas du blir nöjd nu då. Jag har iaf beställt där 3 gånger och är toknöjd! Är ju ganska billigt. Dom tar ju tex inget extra om man vill skriva olika text på korten.



Vad stor han är Ossian. Nemo har fortfarande 68 men det är nog dax för 74 snart. =)

2009-09-16 @ 21:33:25
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback