Grinolle!

Vet inte om det är Ossian som är grinig, eller om det är det att jag känner att jag har mycket att göra, men tycker inte att han vill ligga på golvet alls idag. Måste ju såklart vara frustrerande att inte kunna göra som man vill heller. Han vänder sig till mage hela tiden, men kan ju inte vända sig tillbaka till rygg ännu och då blir han grinig efter ett tag när det är jobbigt på mage. Ändå envisas han att vända sig till mage hela tiden, fast jag rullar tillbaka honom.

Jag har löst det tillfälligt med att bära runt på honom i bärselen...ja att han är grinig alltså. Då kan jag få lite gjort iaf, men han är ju så jäkla tung min pojk, så börjar bli jobbigt för ryggen. Är sugen på att köpa en ERGOsele, men kan inte bestämma mig för om det är vettigt eller inte. Känns bra, men samtidigt sitter han ju väldigt nära hela tiden då...svettigt!!!
2009-09-02 @ 15:32:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kisse

ja du vet ju vad jag tycker om ergon :)



Om du tänker att du skulle köpa en bärryggsäck (typ modell Poas) då kan du ju inte använda den inne (kan, kan man ju...men opraktiskt)och den har bara en bärfunktion medans ergon har TRE, mage, rygg och sidan.



glöm inte att kolla blocket åxå. Synd att du bor så långt ifrån annars kunde du ju testa våran ergo lite bättre och känna dig för men vi använder den ju titt som tätt så blir ju lite dumt att låna ut den för då behöver man den säkert, det bästa är ju att kunna testa den hemma när man har tid och sonen är på humör... men å andra sidan köper du en och ni inte trivs medden har den fortfarande lika högt andra handvärde!



ta chansen säger jag, testa, sälj den om det inte funkar, köper ni en ny kanske ni förlorar på sin höjd ett par hundra... Ossian väger dessutom så pass mycket nu att ni direkt kan börja använda ergon och du kommer känna skillnad i ryggen direkt eftersom vikten läggs mer på höften istället för axlarna som Bb selen gör.

2009-09-02 @ 16:18:46
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Kisse

Ossian kan väll önska sig bidrag i doppresent till ergon sen när ni är klar med den sätter ni in pengarn apå hans konto?!

2009-09-02 @ 17:46:28
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback