Fika med morsorna!

Japp, jag blev övertalad. Det krävdes bara en enda liten kommentar... ;) ossian och jag napade superlänge på morgonen, från typ 9, till 10.45 så då blev det bråttom bråttom att göra sig iordning, och jag som var tvungen att duscha. Tänkte innan vi la oss att jag egetnligen borde göra mig iordning medans han sov, men skitsamma. Kom iaf i väg i hyfsad tid och var tvungen att svänga in på Donken och ta en chb, med förra gångens utan-mat-experiment färskt i minne! Men Jossan hade ju gjort iordning värsta fikat med mackor och muffins och dip. Körde total blandning jag med macka sen muffins, kaffe, saft och dippade lite också. Blev kvar überlänge den här gången också, men är ju så jäkla kul att bara umgås med nån på dagarna känns det som. Nu när hösten har kommit har folk fullt upp med pluggande och jobbande. Och min förra fikadejt har börjat jobba igen efter föräldraledigheten(miss you Poa!) och den som är hemma och snart, snart är föräldraledig igen, jaaa hon bor ju så förbenat långt borta(miss U too Kisse).

Tur då att man har parats ihop med ett gäng superhärliga mammor, som är lite nybörjare på det här som jag. Tur att vi kan prata om precis allt mellan himmel och jord, fast vi bara har träffats tre gånger(eller jaa dom andra känner ju varandra lite bättre sedan tidigare). Och superskönt att faktiskt prata om ganska "privata" saker och känna att man inte är...eeeeh...konstig, att det kanske faktiskt är rätt så "normalt".
2009-09-09 @ 20:00:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Japp det är nog rätt normalt ändå. hehe. ;)

2009-09-09 @ 22:19:36
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback