Experiment!

Inatt provade vi att ha lyset tänt i hallen och minsann så kom det inga panikskrik inatt. Däremot hade Nike öppnat dörren nån gång under natten så när Ossian väl vaknade så bev han skitpigg för det var ju ljust. Men efter ett nattmål och så bytte jag ljuskälla till badrummet så somnade han om gott och sov faktiskt rätt hyfsat sen, med nån enstaka nappvakning.

Idag har det varit mammafika. Lite trist att vi var så få bara... :( Plockade upp Jossan och sen tog vi en tur runt Bondsjön eftersom ingen av oss visste vart vi skulle, lite sightsing (sajjte-si-ing) bara sådär. God kladdkaka och en massa härligt surr som vanligt. Sen hade jag optikertid juhu och var superstressad för att hinna dit och om Ossian skulle vara grinig, men fick hjälp av Jossan som var barnvakt, medans jag var där. Min omständiga optiker tog såklart hundra år på sig, som väntat, och Jossan konstaterade krasst att hon var glad att hon inte hade tvillingar. Tack snälla för hjälpen! ♥ Efter det blev det nyttig middag på Donken, och sedan hemfärd. Ossian åkte med pappsen hem så jag cruisade med hög musik och skrålade. Jävligt najs att få göra det ibland.

Nu sover lillfisen gott iaf, han härjade på ett bra tag och skrattade och hade sig, så somnade nog inte förrän vid åtta, men det gjorde ju ingenting. Mammas mysfis. Ibland vill man bara inte lägga ifrån sig honom utan bara krama honom hela natten.
2009-09-23 @ 21:25:59 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kisse

men herre gud... exprimentera så där... nä du håll dig till rutinerna ;)



sa ju det... säkert lite mörkrädd, han börjar bli stor och medveten nu och då vill han kunna se något när han vaknar, Nike åxå tydligen ;)



Menar du altså att du nådde dina fötter på slutet... eller var det Jim som fick massera? jag tror inte Petter vill massera mina svällda fossingar ;) och nå dit själv ger mig sammandragningar och gör mig anfådd...



Nä nu blir det kalas på lördag så får jag föda barn efter det ;)

2009-09-23 @ 21:58:01
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback