Dop!

I helgen har vi haft dop för Ossian. Allt gick bra, det var fint i kyrkan och festen efteråt blev också bra. Vi bjöd på sallad och mina hembakta baguetter gick åt(skönt det) och jag hann med att baka blåbärsrullar också. Jag efterlyser bilder från er som fotade, ni kan väl maila?! Av naturliga skäl hade vi inte kameran till kyrkan, med glömde ta med den på festen också!

Sedan lyckades jag med konststycket att lämna Ossian skötväska(med min plånbok i) i mammas bagage, så det var bara att ta en tur ner till Birsta idag för att möta upp henne. Vi passade på att beställa Ossians TrippTrapp också, som han fick i doppresent! Och att köpa en fårskinnsfäll, på IKEA, det var IKEAFamily erbjudande, så den blev 120kr billigare. Men när vi skulle ha den (det var den gråa "Ludde") så var dom helt slut, men så hade vi sån flax att när vi kom till kassan så var det någon som hade lämnat en i en av lådorna där framme. Den hörde inte alls hemma där, men antagligen hade det varit lång kö eller nåt, så dom hade bara dumpat av den där. Tur för oss! Nu sover Ossian, jag ska ut och sätta upp lite stängsel och sedan blir det sen middag. Thaimatsrester från igår. Mums!
2009-09-06 @ 20:08:04 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Skönt att det gick bra på dopet! Till helgen är det dax för oss! Usch vad jag gruvar mig. =S Kram!

2009-09-06 @ 21:34:47
URL: http://eko.blogg.se/
Postat av: Kisse

Vilken färg blev det på tripptrappen då? ROSA???

2009-09-07 @ 09:09:04
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Karin

Nej det blev faktiskt en som hette "white wash". ;)

2009-09-07 @ 09:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback