Det blir alltid värre framåt natten...

Min son är jävligt lätt att natta, för natten. (skryt skryt, jag vet) Men nu har han börjat vara pissjobbig mitt i natten istället. Somnar så gott och allt känns bra, förädiskt. Egentligen borde jag gå och lägga mig då också bara för att få sova. Varje natt(nästan) börjar det lilla helvetet runt 2, i natt var särskilt jobbig. Till och med Jim vaknade. ;) Men det var skönt för då fick jag ju lite avlastning iaf. Ossian vaknade inte 5.20 inatt iaf, men det beror ju också på att han somnade runt 5.10... pust!
2009-09-15 @ 09:32:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elin

Pumpa och låt Jim ta över nån timme;)

2009-09-15 @ 13:25:40
Postat av: Emma

Hello! Hoppas du hade trevligt på öppna idag. =)



Här är länken till stället man kan beställa kort som jag pratade om.



http://www.fujidirekt.se/

2009-09-15 @ 16:47:28
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback