All workwork...

Japp, bidde lite gjort idag med. Har varit uppe i grannens spånbod och hämtat ner tio säckar spån. Är något sliten i ryggen eftersom det är så mycket spån där att man måste stå böjd hela tiden, men snart har jag tömt tillräckligt så att det går att stå. Å andra sidan kom han hem med en jäkla massa stockar idag, så det lär väl fyllas på en del.

Ossian är lite svårsövd idag tror jag, han ville inte ha nappen men ligger och grejar på själv där uppe i sovrummet. Ska smita dit och titta till honom nu, för nu hör jag lite gnäll!


Inte konstigt att det var gnäll och gnyl, han hade vänt sig på mage, låg tvärs över sängen med huvudet mot spjälorna. Fick nappen nu, och sin snutteko, och nu tror jag faktiskt att han kom till ro. Återstår väl att se. Han håller dessutom på att ställa om nattrutinerna igen, har vaknat nu ett antal dagar vid 22-23 och vill INTE somna om, utan mat iaf. Sedan har han fått sova i våran säng. Mysigt värre! Sedan vaknar han runt 5.30 och är skitglad, men vill såklart inte somna om då heller. Det ultimata skulle ju egentligen vara om han ville äta vid 22-23, då vi normalt går och lägger oss och sedan kunde sova till 6-7 iaf. Då skulle man ju faktiskt få en normal natts sömn känns det som. Men det kommer väl det också...jag längtar.
2009-09-12 @ 19:47:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback