Vaken!

Jepp. Jag är vaken nu, för en gångs skull. Hade nog kunnat sova med Ossian ändå, bara jag ställer klockan så att vi inte sover så länge, men han somnade så fint ändå. Inatt sov han verkligen superbra och bara därför så drömde jag såklart världens mardröm om mördare och jäklar vad jag sprang, i drömmen alltså.

Skulle in på Öppna förskolan igår, men det blev en smygmammaträff istället, hehe. Med Jossan o Emma, och våra underbar grabbar såklart.

Hmmm, har ingen direkt blogginspiration just nu, vilket kanske märks. Ska gå och slappa lite framför teven o sedan förbereda lunch och sedan blir det väl ut i friska luften och göra lite arbete i stallet. ;)
2009-10-14 @ 09:33:19 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback