My back is killing me!

Fan, var så sugen på att göra rent i lagårn åt kaninerna idag och sopa o greja. Det är min grej, att pyssla och stöka på. Men gjorde ett halvdant försök, men insåg att det bara var att ge upp. Så nu sitter jag här inne fast det är superfint väder ute, för jag kan ändå inte göra nåt, bara halta runt. Och här inne ser det också ut som hej-kom-och-hjälp-mig, men jag kan inte göra nåt åt det heller, för orkar inte släpa runt på snabeldraken i mitt nuvarande skick. Gnäll, gnäll, gnäll...I know!

Nä, man kanske skulle göra sig en kopp kaffe och gå ut och sätta sig i solen!
2009-10-02 @ 13:15:25 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin & Molly

Man får gnälla de lovar jag =O)! Ska vi bilda klubb? Har så ont i nacken och så strålar de ner i ryggen...



Men när den närven sitter i kläm så är de inte roligt...



Kram

2009-10-02 @ 16:37:13
URL: http://www.annakarin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback