Jag skulle ju...

Igår bestämde jag mig(igen) för att jag skulle kliva upp vid sju när Ossian vaknar och sedan vara vaken, alltså inte gå och lägga mig med honom igen som vi brukar göra. Tror nämligen att han sover lite FÖR bra på dagarna, när vi först sover tillsammans brukar det bli runt enochenhalv till två timmar. Sedan brukar jag lägga honom att sova ute i vagnen och då sover han också(oftast) två timmar. Och sen en liten sväng på eftermiddagen.

Men imorse när han vaknade, fast han hade sovit rätt bra inatt, så var jag ju ändå sådär trött och sedan hade vi legat kvar i sängen till halv nio ändå och då vill Ossian oftast somna om. Och då somnade vi såklart om tillsammans, ändå, och sov till kvart över tio... Och nu har han sovit snart två timmar ute i vagnen också.

Han verkar friskare nu iaf, ingen mer feber, det var bara den där natten. Så det är ju skönt iaf. Men fortfarande snorig, även om han inte är lika täppt. Fick droppar igår när vi la honom och sedan har han inte behövt det mera.

Nu ska jag snart gå och peta på honom där han sover så gott ute i vagnen. Själv har jag sett till att mocka och göra klart i stallet, det är mitt gym, hehe.
2009-10-12 @ 13:55:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oh, nu blev jag ju intresserad! Vad är det för en? Finns det någon inspelningsfunktion på den? :)

2009-10-13 @ 12:01:10
Postat av: Kristina

äh passa på att sova när sonen sover, dessa tillfällen kommer inte igen... Ossian kommer ju börja sova mindre och mindre på dagarna och den dagen det blir syskon ska du inte tro man kan sova länge på morgonen ;)



NJUT DEN HÄR TIDEN KOMMER INTE IGEN!!!

2009-10-14 @ 10:42:06
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback