Inte nöjd

Inte nöjd inatt, inte nöjd idag. Barnet sov en liten stund ute i vagnen men sedan vaknade han. Kände att något måste göras så gick över till grannen på en kopp kaffe så fick han leka lite där. Lilltjejen där har ju mycket mer spännande leksaker. Jag och B tittade på gåstolar på Blocket och hittade en superfin i Sundsvall, men det var ju redan såld tyvärr. Har hittat en annan som jag funderar på att ringa på, för nu börjar barnet bli rastlös!!! Kommer iaf bli ett jäkla härjande till sommaren med två småknattar som bor granne med varandra. Kul iaf!

När jag stod på hennes trapp på väg in så ringde telefonen o då var det Birsta som meddelade att jag hade vunnit. Röstade på nån sorts "veckans outfit" tävling när vi var ner i måndags och nu hade dom dragit mitt namn. 200kr presentkort, inte helt fel!
2009-10-28 @ 17:04:32 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad kul! Ditt pris är säkerligen mycket bättre än vad jag kommer att få. Vad kan man få från Hemab lixom? En påse el? En kabel? Eller varför inte en nyckelring som det står Hemab på, det vore nåt de!

2009-10-28 @ 19:58:00
URL: http://eko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback