Inget flaskbarn!

Jahapp, provade med flaska ikväll och skulle se om det funkade när Jim skulle lägga Ossian, istället för att han ska amma. Vill fortsätta kvällsamma, men det är bra om det finns alternativ tänker jag, när jag ska ut och S-U-P-A...eeeeh, jag skämtar(lite). Hur som helst så är det bra om Jim kan lägga honom utan att han ammar ibland tycker jag, om det nu blir så att jag ska iväg på någe. Men icke! Han ville inte alls äta ur den där dumma flaskan, och då har ändå pappa Jim köpt en fin rosa åt honom. Slutade med lätt hysterisk bebbe och Jim som ropar åt mig att nu får jag komma. Men så fort han fick mysa med mig som vanligt och äta lite så lugnade han ner sig och somnade sen lätt. Så det verkar inte som att jag blir "befriad" från nån kvällsamning på ett bra tag framöver.

Vi provar väl igen så smått, men som sagt är det inget måste för mig att "bli av med" kvällsamningen. Får väl se vad som händer, jag vägrade också flaskan när jag var liten så han kanske har ärvt mammas olater. ;)
2009-10-02 @ 21:28:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag har också provat ge välling, det funkade bra faktiskt.. Känns bara så läskigt, så stor att han kan äta välling!! :O Eller aa, jag är ju lite dålig och tjuvstartar men.. Han dog ju inte iaf!!



När kommaru in till staaaden

2009-10-05 @ 11:01:36
URL: http://josfiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback