Midsommar

Midsommar bjöd på hyfsat väder, alla tyckte det var kallt, men jag var nog isbjörn i mitt förra liv, för jag tyckte inte att det var särskilt kallt och sprang runt utan jacka när en del andra körde med dunjacka... Jim lyckades få skräp i ögat när han sågade till midsommarstången, så han gick runt och var halvblind hela kvällen (och gnällde sådär som bara karlar kan..hehe). Fick åka till läkaren idag och få nån salva eftersom det hade blivit ett sår på insidan av ögonlocket.

Trevlig kväll i gott sällskap och med en massa god mat. Jag provade på att göra en blåbärsbakelse, som blev superbra, så det gör jag säkerligen om fler gånger, superlätt att göra också. Så nu kanske man börjar bli "riktig" hemmafru som bakar och så.

Mormor är och hälsar på också, ja Ossians mormor alltså. Så trevligt sällskap har vi hela helgen! Najs!
2009-06-20 @ 19:15:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tack för igår honey, alltid lika trevligt :)

2009-06-24 @ 11:08:16
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback