Kniiiiip

...Vart det inte. Skönt värre. Hehe! Har flängt idag, åkte iaf i god tid, fast vi latade oss lite imorse och klev inte upp förrän kvart över 8. Lilleman hade lite magknip å låg och ojjade sig på morgonkvisten men slocknade igen vid 7.30 ungefär och det gjorde såklart jag också, fast det var då jag hade tänkt kliva upp. In till stan iaf för efterkoll o allt verkade bra, BM kände på mammamagen o tyckte det såg bra ut o ärret efter snittet med. Jag passade på att be henne skriva ut min journal från förlossningen, eftersom jag aldrig fick den på BB (bad inte om den heller, hade lite annat i huvet då) och eftersom jag var så hög på lustgas (apjobbiga värkar som började innan dom slutade) så hade ingen riktig koll. Spännande läsning var det iaf. Dom gjorde ju laktatprov på Ossian för att se om han hade mjölksyra (ska inte beskriva hur det går till) eftersom hans hjärtljud gick ner så kraftigt, o jag hade en uppfattning om att det kunde vara flera timmar mellan, men var tydligen "bara" 40 minuter.

Efter besöket hos BM hälsade jag på makens syster o hennes karl, som ju hyr våran gamla lägenhet. Ossian passade på att mysa lite med sin faster. Sedan for jag och käkade på the good old Donken. Funkar alltid. Fast var inte sådär jättegott faktiskt, o dessutom beställde jag alldeles för mycket mat för att jag trodde att jag var så hungrig. For iaf och handlade sen o efter det iväg på skroten så nu kanske vi har två bilar igen snart. TJOHO! fast audin ska besiktas (och är dessutom nyskattad) o sen ska den eventuellt säljas till förmån för en mindre bil att pendla i. Så om nån är intresserad av en 92a audi kombi så vet ni vart det finns en...
2009-06-04 @ 19:07:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin & Molly

Varför hålla på med en massa såpa och galltvål när de finns Ariel flytande tvättmedel;O)...

Fungerar Super Bra På Gult Barnbajs=O)!



Molly bajsade ner en vit body för ett tag sedan och jag glömde bort att jag hade den i tvättkorgen så körde jag den i tvättmaskinen och de var gula fläckar kvar på den, då "förbehandlade" jag den med Ariel och lät den dra ett tag, sen körde jag den igen och dom var borta!!!



Så de kan jag Verkligen Rekommendera!



Kramar Från Anna-Karin & Molly

2009-06-04 @ 21:21:56
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Anna-Karin & Molly

Får vi Länka dig på vår sida?

2009-06-04 @ 21:23:07
URL: http://www.annakarin.bloggagratis.se
Postat av: Ulrika

Kikar förbi o tipsar dig som redan är med o tävlar hos mig (jätteskoj!) att jag nu startat ännu en spännande tävling:



http://uj76.blogspot.com/2009/06/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..med chans att vinna ännu ett presentkort från en finfin barnbutik :)



Trevlig helg!

2009-06-06 @ 12:02:01
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback