Hinner icke nu heller

Ja blogga alltså. Har alldeles för mycket för mig för att ens fundera på att slå på datorn på dagarna, så det är bara att konstatera att inläggen säkerligen kommer att bli rätt sporadiska under den närmaste framtiden. Men jag har så trevligt när jag gör massa annat skoj. Senaste är att jag har köpt två agilityhinder åt Nike, så nu blir det träna av nere i paddocken, hon tycker det är superkul! Sen är det ju sonen plus alla djuren att grejsa på med.

Hade en jättetrevlig dag inne i stan med bästaste Johanna iaf. Har surrat om allt mellan himmel och jord, ammning, nattning, plocka upp bebisar när dom gnäller...osvosv. Hurtig prommis fick man också, men kan konstatera att min kondis är kass... som vanligt!
2009-06-16 @ 21:10:56 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Kisse

Det är bilder vi vill ha inte en massa text ;)fast kan ju vara lite kul att höra vad ni haft för er!

2009-06-16 @ 21:14:08
URL: http://kissegirl.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback