Efterkontroll

Imorrn ska mamman på efterkontroll på MVC. Trevligt värre, fast vet inte riktigt hur det går till, lär väl slippa den annars obligatoriska kniiiipövningen eftersom sonen valde att gena genom magen istället för att ta den trånga vägen ut. Latmask! ;) Men så sa jag också under typ hela graviditeten att han skulle komma ut genom naveln, för ibland kändes det ta mig tusan som att han försökte bryta sig ut där. Han missade med typ en decimeter men ut kom han iaf...

Han sover sött nu iaf, efter lite stök på kvällskvisten. Ville inte alls sova på eftermiddagen fast han var alldeles övertrött stackarn. Så vaknade efter en powernap och ville ha en extra tuttning, vilket medförde att 17ätningen var lite halvdan och dessutom var han fortfarande trött och grinig så somnade om igen o vaknade sen, men var bara nöjd ett litet tag. Sen vid läggningen runt 19 så var han supergrinig och ville inte äta ordentligt då heller utan bara grinade vid tutten. Det gjorde ont i mammahjärtat♥ när lillen var så ledsen så det var nästan så att jag också ville grina lite, men det hjälper ju inte honom. Hur som helst lugnade han ner sig till slut och när jag la honom i sängen somnade han typ på en gång, så trött var han. Nu ska jag iaf hoppa in i duchen och bli lite ren tills imöra, för man lär ju inte hinna på morgonen.
2009-06-03 @ 22:25:27 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Åsa

Haha, try it, you'll like it, som det stod på Kenta Gustavssons tischa i Melodifestivalen (faller in i kategorin värdelöst vetande) ;)

2009-06-04 @ 13:56:11
URL: http://katewellings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback